Nøglevagt

Nøglevagter, rutebyggere, trænere og instruktører har nøglebrikker til klubben. De står således for åbning af klubben.

Det er muligt at skrive til nøglevagterne og spørge, om der kan åbnes udenfor almindelig åbningstid, f.eks. i weekenderne. Bare lav et opslag på vores Facebook her.

Det er nøglevagten, der har det overordnede ansvar på sin vagt. Således har vedkommende altid det sidste ord at have sagt på dagen. En nøglevagt skal deltage aktivt i vagtplanen for at kunne få en nøglebrik.

Alle der har Sikringskursus 2 og lever op til de nedskrevne forventninger kan som udgangspunkt blive nøglevagt. Er du interesseret i at blive nøglevagt, instruktør, træner eller rutebygger? Kontakt da bestyrelsen.

Vil du ikke være nøglevagt, men alligevel gerne have fri adgang til klubben, kan du købe en nøglebrik for 100 kr. pr. halve år. Kontakt bestyrelsen for mere info. Nøgler bestilles via det følgende link: Nøglebrik

Har du lyst til at være en del af vores træner- og instruktørteam? Du kan læse mere her:  Træner og Instruktør