Om Klubben

Østjysk klatreklub er en aktiv klub i vækst, og vi er pt cirka 220 medlemmer, hvoraf omkring 100 er børn og juniorer, dvs. under 18 år.

Nogle har klatret siden de var børn, mens andre først er startet som voksne. Vi er en klub med plads til alle uanset alder, baggrund, etnicitet, køn, handicaps og erfaring. Vi hjælper alle glædeligt hinanden – bare spørg!

I klubben har vi et godt sammenhold, og fællesskab er vigtigt for os. Derfor afholder vi jævnligt fælles arrangementer såsom hyggekonkurrencer, træningsaftener, arbejdsdage i klubben, ture til andre klatreklubber, klatreture til klipper, sommerfester, grillaftener, filmaftenener og meget andet.

Vi er mange frivillige i klubben der er med til at skabe gode betingelser for medlemmerne. Har du også lyst til at være frivillig og skrive gode ting på dit cv, booste din karmakonto, eller bare være med til at gøre klubben endnu federe, så tag endelig fat i bestyrelsen, en instruktør eller et erfarent medlem. Du kan også skrive en mail til os på info@ojkk.dk

Du kan hjælpe med mange ting. Herunder er nogle forslag:

• It/webopdatering m.m.
  • Kalenderstyring.
  • Koordinere arrangementer.
  • Bygge ruter og problemer.
  • Træne hold.
  • Lave cross-fit eller andet.
  • Give kurser.
  • Fotografering til diverse events.
  • Håndværkerting – vi har ofte brug for at bygge nyt og forbedre, så vi kan få en endnu federe klub!
  • Elektrikerting – heriblandt lys, åbning af tagvindue,
  • Skrive nye tekster.
  • Lave grafisk arbejde og/eller reklamespots.
  • Søgning af sponsorer.
  • Søgning af fonde.
  • Åbne klubben udover de sædvanlige åbningstider.

Tak for din hjælp